4 Aralık 2008 Perşembe

mar adentro


javier bardem'i no country for old men ve the love in the time of cholera'da izlediğimde de oyunculuğuna hayran kalmıştım. bu filmde ise bütün ödülleri topladığına hiç şaşırmadım. hikaye gerçek, film ise mükemmel. ne söylesem spoiler olacağından konuya ilişkin konuşmak istemiyorum. fakat aşk, doğum, ölüm, hayat üstüne daha iyisi yapılamazdı herhalde. javier bardem no country for old men'de kapılardan sığmayan, geniş omuzlu bir adamdı. bu filmde ise vücudu erimiş, omuzları ise bir çocuğunki kadar dar. her bakımdan üstün bir film.

"sonsuza dek içine girmek,
baştan çıkarıcı sevgilim,
denizim..."

denize (mar adentro)
denize
ve derinliğin hafifliğinde
rüyaların gerçek olduğu yerde
iki kişi dileğini gerçekleştirmek için birleşti
senin bakışın ve benim bakışım
kendini tekrarlayan sözsüz bir yankı gibi
daha derin
daha derin
kan ve kemiklerin ötesinde
ama her uyandığımda
ölmüş olmayı diledim
dudaklarım saçlarına karışmışken

Hiç yorum yok: