31 Mayıs 2008 Cumartesi

sözünü geri al

çocukluk günlerinin undo eylemi. çocukca bir savunma mekanizması. büyüyünce ikamesi yok. büyüyünce sözler geri alınmaz, bedeli ödenir.

çocuğun iç sesi:
- sana bir şans daha veriyorum. amacını aşan bir sözdü. (lütfen öyle olsun.) ama seni affedeceğim. seninle küsmek istemiyorum. beni kırdın, kızdırdın, üzdün ama seninle küsmek işime gelmiyor. sözünü duymaktan hoşlanmadım. sözünü sevmedim. bunu hiç söylemedin farz edeceğim. aslında söylemek istememiştin. (öyle olmasa bile ben öyle düşünmek istiyorum.) tercih şansım olsaydı bu sözü hiç duymamayı tercih ederdim. ama duydum bir kere. fakat hazmedemedim. şu anda bu sözü duymuş olmanın gereklerini yerine getirmek istemiyorum. sözünü geri al. lütfen al.

yetişkinin iç sesi:
- amacın ne olursa olsun beni kırdın. hiç bir şey eskisi gibi olmayacak. bu sözler yeni bir dönemin başlangıcı. sonuçlarına hep birlikte katlanacağız ve neler olacak göreceğiz.
30. 05. 2008

Hiç yorum yok: